Showing posts with label semester. Show all posts
Showing posts with label semester. Show all posts

Tuesday, June 21, 2011

Selamat Menjalani Latihan Industri Sesi Julai 2011




Lama Tak update sejak-sejak cuti semester start,semua pakat kalut nak balik rumah lepas tamat saja paper Law.Lepas tu pakat ketaq result keluaq pulak,naik ke turun ke yang penting kita dah buat yang terbaik.Moral of the story jangan Bangga diri tak tentu pasal kalau Allah nak tunjuk masa tu jugak boleh jadi.

Lupa kisah lama,kisah baru semester 4 nehh..selamat berpraktikal la noh,buat yang terbaaikkk!
kita jumpa lagi semester 5 sesi disember 2011 pulak,InsyaAllah jika di izinkan Allah swt ^__^

Friday, October 29, 2010

We Are Family DUP






Assalamualaikum N salam sejahtera:)

Setelah bertungkus lumus dengan line internet yang agak macam siput babun ni akhirnya blog klas ni siap jugak seperti yang dipinta encik ishak the ketua klas..haks3:)

Blog ni khas untuk bebudak DUP a.k.a Diploma Pengurusan Pelancongan sesi januari 2010.Klas ni ada 28 orang pelajar yang kebanyakkan import khas dari negeri Kedah,kami bersatu menjadi macam family bermula pada 11 januari 2010 di Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin,Ulu Pauh,Arau Perlis.