Showing posts with label 2010. Show all posts
Showing posts with label 2010. Show all posts

Sunday, November 7, 2010

Kem Alam Semulajadi,Hutan Ulu Belum,Perak



Kem Alam Semulajadi,Hutan Ulu Belum,Perak is the best kem sepanjang berada di politeknik walaupun ada satu dua problem masalah:)
Kem selama 3 hari 2 malam yang penuh dengan aktiviti berasaskan air memang memberi kepuasan pada sape je yang join,memang best la.Ha Ha Ha,,saje ulang ayat:P
First day sampai semua buat muka sempoi + + takut pun  ada sebab nak kena buat water confident dalam tasik yang sedalam 50 meter..Waaa dalam tak??kalau terjun tak guna Life Jacket kompem tak timbul dah,nak try pegi la buat.,.len la kalau korang memang perenang dunia:))

Friday, October 29, 2010

The Best Trip Pulau Langkawi Geopark






Tunggak Utama

Ketua Kelas DUP2B/Jun 2010
Ishak Bin Abdullah
21 tahun
Kedah

We Are Family DUP






Assalamualaikum N salam sejahtera:)

Setelah bertungkus lumus dengan line internet yang agak macam siput babun ni akhirnya blog klas ni siap jugak seperti yang dipinta encik ishak the ketua klas..haks3:)

Blog ni khas untuk bebudak DUP a.k.a Diploma Pengurusan Pelancongan sesi januari 2010.Klas ni ada 28 orang pelajar yang kebanyakkan import khas dari negeri Kedah,kami bersatu menjadi macam family bermula pada 11 januari 2010 di Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin,Ulu Pauh,Arau Perlis.