Showing posts with label pelancongan. Show all posts
Showing posts with label pelancongan. Show all posts

Monday, December 6, 2010

Modul Semester 3 sesi Disember 2010

Kelas : DUP3B
Penasihat Akademik : En.Noor Fiteri Bin Abdullah
Members : Masih 28 Orang
Ketua : Ishak Bin Abdullah
P.Ketua : Nurul Nadia Bt Othna

Modul Semester 3 : -

1-Prinsip Pemasaran Hospitaliti&Pelancongan ( H2012 ) - Pn Irda Yusila Bt Yunus
2-Tempahan&Tiketan ( H3025 ) - Pn.Suzaina Bt Said
3-Pengurusan MICE ( H3026 ) - En.Saiful Bin Mohamed Shuib
4-Pengangkutan Pelancongan ( H3027 ) - En.Fakhrul Rozi Bin Ahmad
5-Undang-Undang Pelancongan ( H3028 ) - Pn.Suzaina Bt Said
6-Softskill ( T3410 ) - Pn.Maizah BtMohamad Som
7-English for Comersial Purpose ( A3004 ) - Madam Puan Mui Lan
8-Bahasa Arab III ( A3008 ) - En.Hanafi

*aku tercari-cari mana subjek A3001 menghilang ?? tak kan tak belajar kot =_=

Sunday, November 7, 2010

Kem Alam Semulajadi,Hutan Ulu Belum,Perak



Kem Alam Semulajadi,Hutan Ulu Belum,Perak is the best kem sepanjang berada di politeknik walaupun ada satu dua problem masalah:)
Kem selama 3 hari 2 malam yang penuh dengan aktiviti berasaskan air memang memberi kepuasan pada sape je yang join,memang best la.Ha Ha Ha,,saje ulang ayat:P
First day sampai semua buat muka sempoi + + takut pun  ada sebab nak kena buat water confident dalam tasik yang sedalam 50 meter..Waaa dalam tak??kalau terjun tak guna Life Jacket kompem tak timbul dah,nak try pegi la buat.,.len la kalau korang memang perenang dunia:))